25. august 2015

Jeg lover dig så meget

Du tror jeg læser Tom Kristensen pga
forbindelsen til motorsport og
alligevel betvivler du min troskab til en introfest

Jeg lover dig så meget
altid altid altid
siger jeg hele tiden nu
kun din kun din kun din
og du siger sukkende at du elsker mig
og for at høre det igen:
- lover jeg dig mucho
- giver jeg blowjobs uden at læse kapitlet færdigt
- siger sommetider 'jeg elsker dig' først
Så spørger du om jeg mener det i stedet for at sige det tilbage
So much, mand, jeg vil have dig i mit liv

Jeg lover dig tres beaucoup og holder
dig så omklamrende, kvælende tæt
for du er bedst når vi ikke kan komme nærmere end vi er
du er bedst når du rører ved mig

Jeg forklarer at min onkel anbefalede Hærværk for et år siden og
undskylder at jeg synes biler er kedelige
Jeg lover dig så sehr viel mycket
for at du forstår

Ingen kommentarer:

Send en kommentar